Pravni pomen digitalnega certifikata.
Pravno podlago (pomen) digitalnega certifikata najdemo v Zakonu o elektronskem poslovanju in elektronskem zapisu (ZEPEP). V tem Zakonu je zapisano, da je varen elektronski podpis, overjen s kvalificiranim potrdilom glede podatkov v elektronski obliki, enakovreden lastnoročnemu podpisu ter ima zaradi tega enako veljavnost in dokazano vrednost. Iz tega potem sledi, da je elektronsko podpisovanje z digitalnim potrdilom pravno enakovredno običajnemu papirnemu poslovanju, tudi na področju elektronskega poslovanja v upravnih, sodnih in drugih postopkih, ki so povezani z upravo.
Namestitev digitalnega potrdila.
1. Najprej gremo na naslov, kjer smo zaprosili za digitalni podpis. Jaz sem zaprosila pri SIGEN-CA. Na stran za prevzem potrdila.
2. Nato napišemo referenčno številko in avtorizacijsko kodo. To so številke, katere smo dobili po pošti in preko elektronske pošte.
3. Potem izberemo dolžino ključa in kliknemo pošlji.
4. Nato se nam prikaže okence ''Prenos digitalnega potrdila'', kjer označimo zahteve, ki jih posameznik želi.
5. Prikaže se nam okence, ki nas vpraša če bi naredili varnostno kopijo, kjer kliknemo v redu. In tako naredimo varnostno kopijo, ki jo shranimo na USB ključ.
6. Nato gremo na zavihek ''Orodja'' in izberemo ''Možnost'', kjer izberemo ''Napredno'' in preglej digitalni podpis, kjer najdemo svojega (dobimo desni okvirček), potem kliknemo v redu.
7. Prikaže se nam okence, kjer napišemo svoje geslo in nato klikamo vsa okenca z ''v redu''. KO pridemo do konca je končana namestitev digitalnega potrdila.
VIRI:
http://www.sigen-ca.si/predstavitev-SIGEN-CA.php
http://www.arhiv.mju.gov.si/
Ni komentarjev:
Objavite komentar